پرسپولیس پاختاکور را ببرد فینالیست می گردد، ازبک ها فیزیکی هستند

به گزارش مجله بای بلاگ، اسماعیل حلالی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برد پرسپولیس ناشی از تمرکز ذهنی بالای آنها بود. پرسپولیس اشتباهات فردی کمی داشت و با تکیه بر توانمندی بازیکنان خود توانست مدیریت لازم را در فرایند بازی داشته باشد و به موفقیت برسد.

پرسپولیس پاختاکور را ببرد فینالیست می گردد، ازبک ها فیزیکی هستند

پیشکسوت پرسپولیس راجع به تاکتیک های منجر به صعود این تیم اضافه کرد: پرسپولیس هر زمان صاحب توپ شد بازی رو به جلو داشت. وقتی هم توپ در اختیار السد قطر قرار می گرفت آرایش دفاعی تیمی در تاکتیک های پرسپولیس به خوبی انجام می شد.

وی یادآور شد: مدت ها بود بازدهی به این شکل از جانب بیشتر بازیکنان پرسپولیس شاهد نبودیم. همین باعث شد تا السد قطر موقعیت گلزنی نداشته باشد. بازیکنان پرسپولیس آمادگی جسمانی بالایی هم دارند و می توانند با وجود فشار بازی ها نمایش ایده آل داشته باشند.

حلالی در مورد تعویض های پرسپولیس در جریان این ملاقات گفت: دیدگاه کادر فنی در این باره خوب بود. این موضوع نشان می دهد یحیی گل محمدی نیز به پختگی لازم رسیده است. تعویض های پرسپولیس به موقع باعث پوشش نقاط ضعف این تیم شد. در مجموع هرچقدر فشار ذهنی روی بازیکنان کمتر باشد پرسپولیس راحت تر بازی می نماید.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در یک چهارم نهایی برای بازی با پاختاکور ازبکستان اعلام کرد: آنها حریف سرسختی هستند. من فکر می کنم پرسپولیس بدشانسی آورد که به این تیم خورد. پاختاکور قدرتمند بازی می نماید و بازی فیزیکی آنها به ضرر فوتبال ایران است. آنها از نمایندگان فوتبال عربستان قوی تر هستند. من فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند این تیم را شکست دهد به فینال لیگ قهرمانان خواهد رسید.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4366

به "پرسپولیس پاختاکور را ببرد فینالیست می گردد، ازبک ها فیزیکی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پاختاکور را ببرد فینالیست می گردد، ازبک ها فیزیکی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید