همه پروازها بین ایران و انگلیس لغو شد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - همزمان با درخواست وزیر بهداشت از وزارت راه و شهرسازی درباره لغو پرواز بین ایران و انگلیس، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو همه پروازها بین ایران و انگلیس تا دو هفته آینده اطلاع داد.

همه پروازها بین ایران و انگلیس لغو شد

صبح امروز دوشنبه اول دی ماه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواست به منظور رعایت اقدامات احتیاطی برای مقابله با نوع جهش یافته ویروس کووید 19 در بعضی کشورها، همه پروازهای خطوط هوایی شرکت های ایرانی به مقصد کشور انگلستان لغو گردد.

به همین دلیل تورج دهقانی زنگنه رییس سازمان هواپیمایی در گفت وگو با خبرنگار مالی ایرنا، گفت: همه پروازهای لندن تا دو هفته آینده لغو شد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره جزییات لغو پروازها و ورود مسافران به وسیله کشورهای ثالث به ایران، گفت: بیشتر مسافران به وسیله شرکت هواپیمایی ترکیه وارد ایران می شدند که این شرکت نیز پروازهای خود به لندن را لغو نموده است.

وی گفت: همچنین پرواز شرکتهای هواپیمایی خارجی که اقدام به انتقال مسافران از لندن به تهران نمایند لغو می گردد و در نهایت اگر مسافر بیماری وارد کشور گردد به وسیله وزارت بهداشت قرنطینه می گردد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص پرواز به کشورهای اروپایی که احتمال شیوع ویروس جهش یافته در آنها وجود دارد نیز اضافه کرد: ما منتظر نتیجه گیری وزارت بهداشت هستیم و در صورت اعلام این وزارتخانه مبنی بر وجود این ویروس در کشورهای دیگر، به طور قطع پرواز به این کشورها نیز لغو می گردد.

وزیر بهداشت در این نامه به معاون بهداشت وزارت بهداشت نوشت: پیرو مذاکره اجرا شده و نامه های قبلی مبنی بر آنالیز دقیق کسانی که مستقیم یا غیرمستقیم از مبدا کشور انگلیس وارد می شوند و نیز قطع موقت پروازهای خطوط هوایی شرکت های داخلی به مقصد آن کشور، لازم است، به سرعت همه کسانی که طی دو هفته گذشته از مبدا کشور انگلیس مستقیم یا غیرمستقیم وارد کشور شده اند مورد آنالیز قرار گرفته و تا معین تکلیف نتایج آزمایشات مربوطه، تحت قرنطینه و مراقبت کامل قرار گیرند.

وی ادامه داد: باتوجه به مراودات کشور انگلیس با دیگر کشورها به ویژه کشورهای اروپایی، لازم است همه مبادی ورودی هوایی به خصوص پروازهایی که از مبدا کشورهای اروپایی انجام می گردد، به شدت تحت نظر، مراقبت و انجام آزمایشات کووید 19 قرار گرفته و همچنین علائم بالینی افراد وارده مورد آنالیز دقیق قرار گیرند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5419

به "همه پروازها بین ایران و انگلیس لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه پروازها بین ایران و انگلیس لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید