خرید کتاب آیلتس

به گزارش مجله بای بلاگ، آزمون IELTS مخفف International English Language Testing Service است.

خرید کتاب آیلتس

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام نوین زبان، بیشتر کشورهای انگلیسی زبان مثل بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایالات متحده و نیوزیلند برای کار و یا تحصیل نمره ای را برای آزمون آیلتس معین نموده اند. با خرید کتاب آیلتس می توانید هر چه بیشتر برای آزمون آماده شوید و کسب نمره مورد نظرتان را با انجام تمرین های هدفمند تضمین کنید.

خرید کتاب آیلتس بر اساس احتیاج آزمون دهندگان

برای خرید کتاب آیلتس مورد احتیاجتان می توانید ببینید که در کدام یک از چهار گروه زیر جای می گیرید.

با خرید کتاب آیلتس، برای آزمون آمادگی کامل داشته باشید.

کتاب های گروه اول آزمون های آیلتس را شبیه سازی می نمایند و برای کسانی که می خواهند فضای آزمون را امتحان نمایند، مناسب است. خرید کتاب آیلتس آزمون مورد احتیاج همۀ کسانی است که به زمان آزمون نزدیک می شوند و لازم است تا هر چه بیشتر در زمینه های مختلف ممارست و تمرین داشته باشند.

کتاب های گروه دوم، به شکل خاصی روی یک مهارت مانور می دهد و آن مهارت را تقویت می نماید. استفاده از این کتاب ها برای متقاضیانی که لازم است تنها یک مهارت خود را بهبود بخشند لازم است. با خرید کتاب آیلتس در یک مهارت خاص، به شکل اصولی، آن مهارت را تقویت می کنید و اشکالات خود را رفع می کنید. همچنین این کتاب ها معمولاً ترفندهایی را برای بالا بردن دقت شما در آزمون پیشنهاد می نمایند. ترفندهایی که چندان با دانش زبان مرتبط نیستند ولی در بالا بردن امتیازبخش مربوطه مؤثرند.

کتاب های گروه سوم، کتاب هایی است که به صورت دوتایی مهارت های مرتبط را آموزش می دهند؛ یعنی مهارت خواندن و نوشتن یا مهارت شنیدن و صحبت کردن. خرید کتاب آیلتس در این دسته باعث می گردد تا ذهن بیشتر درگیر گردد و یادگیری مهارت های همسو هم خستگی مطالعه را کمتر می نماید و هم نتیجه بهتری خواهد داشت.

کتاب های گروه چهارم، کتاب های لغت یا گرامر هستند. این کتاب ها مخصوصاً برای کسانی که سطح زبان شان هنوز به سطح استاندارد آزمون نرسیده، بسیار لازم است. دانش لغات بالا از نکات کلیدی در فهم مطالب و ارائه درست آن هاست. استفاده از لغات پرکاربرد آکادمیک در بخش رایتینگ و اسپیکینگ اهمیت زیادی دارد و تأثیر مثبتی روی نمره نهایی شما خواهد داشت. با خرید کتاب آیلتس لغات و گرامر دانش زبان انگلیسی خود را از پایه بهبود بخشید.

مختصری در خصوص آزمون آیلتس

این آزمون نیز همانند بقیه آزمون های زبان چهار مهارت شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی را مورد آزمایش قرار می دهد. آزمون آیلتس درمجموع دو ساعت و چهل و پنج دقیقه طول می کشد و امتیاز آن از 9 نمره حساب می گردد. آزمون شنیداری شامل 4 بخش است که می تواند شامل مونولوگ یا دیالوگ باشد. بخش خواندن سه متن حاوی 40 سؤال دارد و یک ساعت زمان برای انجام آن وقت دارید. برای بخش نوشتاری باید دو متن مرتبط با موضوع را با شکل درست نگارش انگلیسی بنویسید و بخش مصاحبه آن که حدبیشتر 15 دقیقه طول می کشد دو قسمت دارد، قسمت اول سؤالات عمومی است و قسمت دوم موضوعی ارائه می گردد که باید درباره آن صحبت کنید.

آزمون آیلتس در یک نگاه

آزمون آیلتس در دو نوع آکادمیک و عمومی برگزار می گردد. متقاضیان تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان باید در آزمون آکادمیک شرکت نمایند و امتیاز موردنظر دانشگاه را کسب نمایند. خرید کتاب آیلتس در هر دو گروه برای زبان آموزان امکان دارد. آزمون آیلتس همچنین به دو صورت کامپیوتری و کاغذی برگزار می گردد که در ایران نوع کاغذی آن رایج تر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1367

به "خرید کتاب آیلتس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید کتاب آیلتس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید کتاب آیلتس"

1 دیدگاه

ملیکا 27 خرداد 1401

سلام وقت بخیر من این کتاب رو خریداری کردم لطفا بگید چطوری از حالت zip خارج کنم؟؟؟

پاسخ به ملیکا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید