خبرنگاران کنعانی زادگان: انگیزه ما با محرومیت آل کثیر چند برابر شد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه ما با محرومیت آل کثیر چند برابر شد و با وجود آنکه یک ساعت قبل از بازی این خبر را اعلام کردند، توانستیم النصر را شکست دهیم.

خبرنگاران کنعانی زادگان: انگیزه ما با محرومیت آل کثیر چند برابر شد

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان یکشنبه شب پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه قطر در جمع خبرنگاران گفت: به مردم ایرن برای صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم. زدن پنالتی در آن شرایط سخت بود اما از آمادگی کافی برخوردار و تمرین زیادی نموده بودم. می خواستم تا پنالتی اول را گل بزنم تا به بازیکنان انگیزه و به مردم نیز روحیه دهم. امیدوارم در فینال سبب خوشحالی همه شویم.

وی افزود: از خط دفاع گرفته تا هافبک و حمله عملکرد خوبی داشتیم. دفاع ما فردی نیست و تیمی است. خیلی سختی کشیدیم و امیدوارم این فرایند را در لیگ برتر ادامه دهیم و قهرمان آسیا شویم.

مدافع پرسپولیس بیان کرد: دلم نمی خواهد در مورد اقدام عربستانی ها برای تضعیف نماینده ایران صحبت کنم. در هر صورت حق به حق دار رسید. انگیزه ما با محرومیت آل کثیر چند برابر شد. با وجود آنکه یک ساعت قبل از بازی خبر محرومیت را اعلام کردند اما توانستیم به پیروزی برابر النصر دست یابیم. با دعای مادر عیسی و مادران سرزمینم توانستیم به موفقیت برسیم و همه را روسفید کنیم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4432

به "خبرنگاران کنعانی زادگان: انگیزه ما با محرومیت آل کثیر چند برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنعانی زادگان: انگیزه ما با محرومیت آل کثیر چند برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید