اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو به منظور جلوگیری از احتکار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو در سطح استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور برخورد قاطع با محتکران خودرو در استان اطلاع داد.

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو به منظور جلوگیری از احتکار در کهگیلویه و بویراحمد

سالار حسین پور در بازدید مشترک از نمایندگی های خودرو در استان اضافه کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف نمایندگان، طرح نظارت بر بازار خودرو و به منظور ساماندهی این کالا و جلوگیری از قیمت های کاذب در بازار خودرو در قالب گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های مرتبط از جمله، تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، اتاق اصناف مرکز استان، بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف به صورت جدی و مستمردر حال انجام است.

وی توضیح داد: تمامی صاحبان انبارها، پارکینگ های عمومی، مجتمع های تجاری، نمایشگاه های اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو از پذیرش و نگهداری خودروهای بدون پلاک در مکان های مذکور خودداری نموده و در صورت مشاهده، خودروهای فاقد پلاک به عنوان دپو و احتکار تلقی می گردد و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو بوده و نمایندگی ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری نمایند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، حسین پور از شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2504

به "اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو به منظور جلوگیری از احتکار در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو به منظور جلوگیری از احتکار در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید