آشنایی با جاذبه های دیدنی برگن؛ دومین شهر عظیم نروژ، تصاویر

به گزارش مجله بای بلاگ، بندر زیبا و چشم نواز این شهر که با حلقه ای از تپه های شناخته شده با نام هفت کوه احاطه شده است یکی از محبوب ترین مناطق توریستی در نروژ است.

آشنایی با جاذبه های دیدنی برگن؛ دومین شهر عظیم نروژ، تصاویر

این منطقه یکی از مقاصد فرهنگی کشور است و در آن رویدادهای محبوب هنری و موسیقی همچون فستیوال بین المللی برگن، فستیوال Nattjazz و Bergenfest در آن برگزار می شود. این منطقه میزبان یکی از قدیمی ترین ارکسترهای اروپاست که در سال 1756 بنیان نهاده شده است.

  1. میدان بازار

در جنوب شرقی بندر اصلی زیبای این شهر، میدان بازار برگن قرار گرفته است و خودنمایی می نماید. اسکله شلوغ آن جایی است که ماهیگیران محلی در آن حضور دارند و هر روز صبح در آن تجمع می نمایند.

در کنار سایر موارد بازار قدیمی 700 ساله فروش ماهی نیز وجود دارد که افراد می توانند از آن دیدن نمایند.

  1. Bryggen Hanseatic Wharf

Bryggen Hanseatic Wharf رنگی یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در برگن است. کوچه های تنگ و باریک آن به همراه خانه های قدیمی بازرگانان و رستوران ها، استودیوها، کارگاه های هنری و بوتیک ها ارزش بازدید و کاوش را دارد.

زمانی که به این ناحیه سفر می کنید سعی کنید موزه Bryggen را نیز آنالیز کنید که آثار زیادی دارد و قدمت هر کدام از این اثار به قرن چهاردهم باز می شود.

  1. موزه Hanseatic

این مکان در قرن هجدهم خانه یک بازرگان مشهور به نام Finnegård بوده است که از سال 1872 به موزه Hanseatic تبدیل شد.

این خانه قدیمی بینش بسیار خوبی در خصوص زندگی بازرگانان بزرگ آلمانی که در این ناحیه سکونت داشتند ارائه می نماید. شما می توانید اسلحه، تجهیزات و سایر اقلام را در این موزه پیدا کنید.

  1. قلعه Bergenhus

قلعه قدیمی Bergenhus از اواخر قرن شانزدهم مکانی برای ورود به بندر برگن بوده است و هنوز هم یکی از ساختارهای زیبا و چشم نواز در اسکاندیناوی است.

زمانی را برای بازدید از موزه این قلعه اختصاص دهید و نمایشگاه های جذاب آن را ببینید. بعد از اینکه موزه و قلعه را مورد کاوش قرار دادید، به سمت قلعه Sverresborg بروید که در سال 1660 ساخته شده است.

  1. موزه فضای باز برگن

اگر بخواهید یکی از مناطق قدیمی این شهر را کاوش کنید باید سری به موزه فضای باز برگن بزنید. بازدید از این موزه بسیار ارزشمند خواهد بود زیرا در برگیرنده مجموعه عالی از 35 بنای چوبی تاریخی است و معماری و زندگی برگن را در قرن هجدهم و نوزدهم به تصویر می کشد.

  1. کلیسای جامع برگن

بر اساس کتاب های تاریخی قدیمی، قدمت این کلیسای جامع به سال 1811 بر می شود. بعد از آتش سوزی در سال 1623 و 1640، این بنا دوباره بازسازی شد و نمای فعلی خود را به دست آورد. در سال 1880 نیز یک معمار مسیحی نمای داخلی آن را تغییر داد.

  1. تالار Grieg

اگر به معماری علاقه مند هستید و دوست دارید از معماری های زیبای این ناحیه لذت ببرید بهتر است سری به تالار Grieg بزنید.

این بنا نمونه ای عالی از معماری مدرن این منطقه است اما به خاطر کنسرت های مختلفی که در آن برگزار می شود در میان افراد مشهور و شناخته شده است.

  1. مجموعه Rasmus Meyer

این مجموعه بزرگ در سال 1923 برای شهر به ارث گذاشته شد و در برگیرنده مجموعه ای از نقاشی هایی است که توسط هنرمندان مشهور نروژی کشیده شده است. اگر به هنر علاقه مند هستید باید موزه هنرهای کاربردی این شهر را از نزدیک تماشا کنید.

این موزه مجموعه ای از سفال ها را در خود دارد و می توانید کارهای طلاسازی و هنرهای تزیینی و کاربردی نروژ را در آن مشاهده کنید.

  1. موزه دانشگاه برگن

برگن به خاطر وجود دانشگاه هایش در میان افراد مشهور شده است. یکی از این دانشگاه ها موزه ای در خود دارد که به خاطر مجموعه هایی که در آن نگهداری می شود شناخته شده است.

بهتر است یک روز کامل را در این موزه سپری کنید و از مجموعه تاریخ طبیعی، مجموعه تاریخ فرهنگی و موزه دریانوردی دیدن کنید. بعد از اینکه داخل موزه را تماشا کردید از ساختمان خارج شوید و در باغ گیاه شناسی آن آغاز به قدم زدن کنید.

اگر به باغ علاقه دارید، در پارک نزدیکی این محل قدم بزنید. سپس به سمت باغ نروژ بروید که مجموعه بزرگی از 5000 گیاه مختلف از سرتاسر دنیا است.

  1. Fløyfjell

در شمال شرقی برگن Fløyfjell واقع شده است که یک قله 1047 پایی است و نمای بسیار زیبایی را به شهر ارائه می نماید. اگر دوست ندارید پیاده روی کنید بهتر است از تراموای بهره ببرید و خود را به قله برسانید.

بعد از اینکه شهر را از این منطقه مشاهده کردید به سمت Blåmann بروید که در ارتفاع 1808 پایی قرار گرفته و از بالای قله می توانید دید پانورامایی به شهر داشته باشید.

  1. موزه Grieg

Troldhaugen که در جنوب برگن واقع شده است به عنوان منزل قدیمی نویسنده ای به نام Edvard Grieg شناخته شده و مشهور است. این بنا که در سال 1885 ساخته شد به خوبی حفظ شده و امروزه میزبان موزه ای به همین نام است.

این موزه به زندگی و اثار نویسنده اختصاص یافته است.اگر در فصل تابستان یا پاییز به این ناحیه سفر کنید می توانید از کنسرت هایی که در آن برگزار می شود استفاده نمایید.

  1. صومعه Lisøy and Lyse

در Lisøy، جزیره ای در حومه فنا، ویلای زن نروژی مشهو ر به نام اله بال واقع شده است. در حالی که این بنا ترکیبی از سبک های مختلف معماری را به نمایش می گذارد، دلیل واقعی برای بازدید از این جزیره صومعه Lyse است.

خرابه های اولین خانه سیسترسی ها در نروژ، در سال 1146 توسط راهبان نیویورک و انگلستان تاسیس شد و این مکان یک تصور روشن از زندگی رهبانی در قرون وسطی فراهم می نماید.

  1. فستیوال بین المللی برگن

این جشنواره بین المللی دو هفته ای در اواخر ماه مه و اوایل ژوئن برگزار می شود و در برگیرنده رویدادهای روزانه مختلف همچون اپراها، ارکسترها، اجراها و سایر موارد است.

سالن های مختلفی در این جشنواره به کار می رود که از جمله این سالن ها می توان به تائتر ملی برگن ، موزه برگن و سایر موارد اشاره نمود.

  1. اقامت گاه سلطنتی

اقامت گاه سلطنتی برگن و تالار آن ، برای پادشاه نروژی در سال 1261 تکمیل شد. این بنا که در مجاورت برج Rosenkrantz قرار گرفته است و ساختار بسیار زیبایی دارد.

زمانی که در برگن هستید در چه مکان هایی می توانید اقامت داشته باشید؟

برگن یک شهر جمع و جور است. بیشتر جاذبه های توریستی آن در نزدیکی یکدیگر واقع شده اند.

برای اینکه بتوانید به این موقعیت ها دسترسی داشته باشید بهتر است در نزدیکی بندر اقامت کنید. در ادامه هتل هایی که در برگن یافت می شود را معرفی خواهیم کرد.

  • هتلهای لوکس و مجلل برگن: اگر مشکل هزینه ندارید هیچ جایی بهتر از The Hanseatic Hotel برای اقامت نخواهد بود. این هتل یک ساختمان قدیمی در Hanseatic Wharf برگن را اشغال نموده است. اتاق های بزرگ آن نورگیر هستند و دیوارهایش از چوب ساخته شده است. هتل Radisson Blu Royal Hotel نیز اتاق های خوبی در اختیار شما قرار می دهد.
  • هتل هایی با هزینه متوسط در برگن: در موقعیت مرکزی هتلی به نام Clarion Collection Hotel Oleana واقع شده است که نمای خوب و معاصری دارد. صبحانه، چای عصرانه و وعده شام در این هتل سرو می شود. اگر حیوان خانگی به همراه خود دارید بهتر است سری به هتل Clarion Collection Hotel Havnekontoret بزنید. در یک منطقه مسکونی زیبا هتل بوتیک Klosterhagen واقع شده است. کارمندان این هتل بسیار صمیمی هستند و چمدان های شما را حمل می نمایند و اتاق های آن روشن و مدرن است.
  • هتل هایی با هزینه اندک برگن: پیدا کردن هتل هایی با هزینه اندک در برگن کمی سخت است اما هتلBasic Hotel Berge بسیار هتل خوبی است و تنها یک پیاده روی 10 دقیقه ای شما را به ایستگاه قطار برگن می رساند. اتاق های آن دارای تلویزیون هایی با صفحه تخت و مسطح هستند. همچنین می توانید در هتلی به نامMarken Gjestehus اقامت داشته باشید که اتاق های اشتراکی و خصوصی با تختخواب های راحت دارد

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: گردشبان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3582

به "آشنایی با جاذبه های دیدنی برگن؛ دومین شهر عظیم نروژ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های دیدنی برگن؛ دومین شهر عظیم نروژ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید